צימרים בראש פינה – לנפוש בעיירה קטנה ומרשימה

ראש פינה הממוקמת על כביש 90, היא אחת מעיירות הנופש הפופולאריות ביותר בצפון הארץ. העיירה מחולקת בין האזור החדש לאזור הישן. שם אפשר ליהנות מבתים כפריים עתיקים שנבנו לפני עשרות שנים, וביניהם אפשר למצוא מגוון רחב של צימרים לאירוח זוגות ומשפחות.

במהלך השנים, ראש פינה גדלה וכיום אפשר למצוא בה סינמטק, אזור תעשייה גדול יחסית, מסעדות מסוגים שונים, מדרחוב שוקק וגן מגוון רחב של חנויות מקומיות לצד חנויות רשת. כל זה, לצד אתרים היסטוריים שנמצאים בעיירה.

מי שרוצה ליהנות מחופשה שקטה ומפנקת בצפון, יכול למצוא בראש פינה שורה של צימרים שמתאימים כאמור, לאירוח של זוגות ומשפחות. הצימרים כוללים את כל המתקנים והאמצעים המוכרים לנו, בין אם זה ג'קוזי, סאונה, בריכה ועוד. כמובן שכל צימר בנוי ומעוצב אחרת, אך המיקום המיוחד והשלו, הופך את החופשה ליוצאת דופן בכל צימר בו נבחר.

מדוע משתלם לקחת צימר בראש פינה

הקרבה לכביש 90, מאפשרת לכל מי שבוחר לשכור צימר בראש פינה, ליהנות מגישה אל מקומות שונים בצפון. כך למשל, אפשר לשכור צימר ולנסוע בבוקר לאגמון החולה, שם גם אפשר לרוץ, לרכב על אופניים ולערוך טיולים שונים. מעבר לכך, אפשר להמשיך צפונה אל עמוקה או דרומה אל הכנרת.

במילים אחרות, זה לא רק שראש פינה מציעה מקום שלוו ושקט, צימרים מפנקים ומסעדות איכותיות, גם אפשר ליהנות ממסלול טיול ייחודי באזור.

פוסטים נוספים:

צימרים למשפחות – מדוע זה משתלם יותר

הרבה פעמים זוגות עם ילדים מתלבטים בשאלה, מה לעשות במקרה בו הם רוצים לצאת לנופש. האם להשאיר את הילדים אצל הסבים והסבתות, האם לקחת מטפלת, לקחת חדר בבית מלון שיש בו את כל מה שנדרש בשביל לארח ילדים ולבלות איתם, או לחפש יעד בחו"ל שאפשר לטייל בו עם ילדים.

הזן פרטים לקבל הצעות לחופשה המותאמת לך