צימרים בצפון – איך מחפשים את הצימר הנכון בשבילנו

החל מסוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, החלו להופיע על מפת התיירות הישראלית, יעדים חדשים שלא היו מוכרים כל כך בעבר. היו אלו ישובים שונים בצפון, בפרט יישובים קטנים, מושבים, קיבוצים, כפרים ויישובים אחרים, אשר בני המקום החלו להציע שם יחידות נופש להשכרה או בשמם הנפוץ יותר "צימרים".

אותם צימרים הפכו להיות מאוד פופולאריים ואהובים בקרב ישראלים רבים, זוגות שרצו לצאת לחופשה אינטימית בישראל, זוגות אחרי חתונה שביקשו ליהנות מירח דבש מקומי, משפחות שחיפשו דרכים לנפוש יחד בתנאים ייחודים ועוד.

הסיבות שצימרים בצפון הפכו להיות מאוד פופולאריים הן רבות. החל מהעובדה שמדובר ביחידות נופש אינטימיות, שקטות, שלוות, הרבה פעמים מבודדות, וכלה בכך שהן כללו מגוון רחב של מתקנים שלא ניתן למצוא בכל בית מלון אם בכלל. למשל, צימרים רבים כוללים ג'קוזי פנימי וחיצוני, סאונה, אמבטיה גדולה, מיטה מפנקת ומגוון מוצרי חשמל מובחרים. בנוסף, בצימרים רבים אפשר ליהנות מארוחת בוקר וערב איכותית. לכך יש להוסיף את העובדה שהרבה פעמים הצימר ממוקם באזור עם נוף מרהיב, שקט ושלוו, ובסביבתו אפשר לטייל ולבקר באתרים שונים.

כיצד מחפשים ובוחרים צימרים בצפון

בין אם אנחנו מחפשים צימרים ברמת הגולן או באזורים אחרים בצפון, עלינו לדעת כיצד לחפש ולבחור אותם, באופן כזה שיתאים לצרכים שלנו.

ראשית, עלינו לבחון מה הצימר כולל ועד כמה הוא מכיל דברים שיכולים להפוך את החופשה שלנו להרבה יותר מהנה, הרבה יותר מפנקת ומיוחדת.

שנית, חשוב לבדוק מתי אנחנו מזמינים את הצימר ובאיזו תקופה אנחנו רוצים לצאת לנופש. ישנן תקופות, למשל חגים, סופי שבוע, בהן יש ביקוש רב, בתקופות אלו המחירים גם יכולים לעלות.

שלישית, אם אנחנו מזמינים צימר ללילה אחד, אז רצוי גם לבדוק את משך זמן הנסיעה לשם. זאת בשביל שלא יווצר מצב, שנבלה שעות ארוכות על הכביש, הלוך חזור, ולא נהנה מכל מה שיש לצימר להציע. לכן אם זה אפשרי, מוטב להזמין צימר ליותר מלילה אחד ולתכנן פעילויות שונות במקום בזמן שהותנו שם.

פוסטים נוספים:

צימרים למשפחות – מדוע זה משתלם יותר

הרבה פעמים זוגות עם ילדים מתלבטים בשאלה, מה לעשות במקרה בו הם רוצים לצאת לנופש. האם להשאיר את הילדים אצל הסבים והסבתות, האם לקחת מטפלת, לקחת חדר בבית מלון שיש בו את כל מה שנדרש בשביל לארח ילדים ולבלות איתם, או לחפש יעד בחו"ל שאפשר לטייל בו עם ילדים.

הזן פרטים לקבל הצעות לחופשה המותאמת לך